سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کارشناسی تربیت بدنی و سلامت جلفا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 36
کل بازدید : 166166
کل یادداشتها ها : 112

نوشته شده در تاریخ 93/2/8 ساعت 4:59 ع توسط قادر فروزش


 

شنا

اجراء طرح سباح(آموزش شنا ویژه دانش آموزان پایه سوم ابتدائی)با همت اداره آموزش وپرورش ،انجمن اولیاء ومربیان مدارس ،هیات شنا ونجات غریق واداره تربیت بدنی شهرستان جلفا مجددا آغاز شد.

 طرح سباح ، یکی از طرح های مصوب در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد که  از طرح های  مطلوب و پرطرفدار در بین تمامی دانش آموزان و اولیاء آنها می باشد. ولی متاسفانه بعد از یک سال اجرا ، بعلت عدم تامین منابع مالی این طرح در مناطق فاقد استخر ویژه آموزش و پرورش ، با توقف روبرو شد . امسال در پی اصرار اولیاء و دانش آموزان شهرستان و انجام پی گیریهای لازم توسط کارشناسی تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش و پیرو آن همکاری صمیمانه هیات شنا و نجات غریق شهرستان  و در کل با دست به دست هم دادن تمامی عوامل درگیر در این امر ،و با یاری گرفتن از اولیاء دانش آموزان ، این طرح در اردیبهشت 93 در شهرستان جلفا مجددا از سر گرفته شد .

بر اساس همین گزارش در اولین روز آغاز اجراء این طرح در شهرستان ،حسن پور مدیر آموزش وپرورش  وفروزش کارشناس تربیت بدنی و سلامت این مدیریت ضمن بازدید از استخر برگزاری این طرح ، برای تمامی دانش آموزان وعوامل برگزاری این طرح آرزوی موفقیت نمودند.

لازم به ذکر است تعداد 167 نفر از دانش آموزان پایه سوم ابتدایی شهرستان (دختر وپسر)در این کلاسهای آموزشی شرکت دارند و قرار است طی 10 جلسه مهارتهای مقدماتی شنا را فراگیرند.









طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ